/ vendela

hej sötnos!
förlåt för att jag inte bloggat någonting. men jag tycker det är tråkigt när man inte har någon deisgn. eller vad tycker ni? men jag lovar dig emelie att så fort vi får en design så ska jag börja blogga mycket mera ! jag ska försöka fixa någon som kan göra en åt oss. idag har det inte hänt mycket alls, det var inte gympa imorse så fick sovmorgon till klockan 10, skönt ! jag sov hos emelie inatt, för er som inte vet det så har jag ett eget rum där haha.
igår när vi var i centrum så började jag bråka med en tjej som såg ut som en kille? vi snckade/tjaffsa lite och hon berättade att hon gick i min lillebrors klass altså är hon 97a? jag kan inte bråka med en som är två år yngre än mig så jag går där ifrån. då börjar hon kalla mig en jävla massa onödiga saker, tillexempel "hora" och så började hon säga " men slå mig då, slå mig" men jag sa bara " jag slår inte en 97a" så sa hon någonting det blev att jag spottade henne i ansiktet. jag vet att det är respektlöst men det är det att kalla någon hora också, eller hur? efter bara några sekunder kommer hon och slår in mitt huvud i en dörr? haha pinsamt att jag blev "slagen" av en 97a men det skulle varit ännu pinsammare om det var jag som slog henne tycker jag. men men nog om det. idag ska jag ner med mamma på stan vi ska klippa och färga mitt hår. jag tror det kommer blir ganska kort eftersom mitt hår är så himla utslitet! ska fråga om lite tipps hon frisören om hur jag kan göra mitt hår friskare och starkare. sen blir det att träffa emelie, jag MÅSTE ha min platång till skiolan imorgon!
KYSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0