haha förlåt..

Halloj bloggen och förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men sitter aldrig på datan när det är så varmt och skönt ute då är man med alla kompisar i stället, idag har det väl inte hänt så mycket jag va med Bella en stund sen så träffade jag min älskling elin!!! Vi gick och åt på nancys som vanligt HAHA elin... hon klanten har slagit i knät så man får ju missa varenda buss man ska ta -.- men i alla fall nu ska jag duscha och fixa jag lovar att skriva bättre...

<3

låt mig aldrig gå utan din luft i mina lungor!




                                                                      

Kommentarer
Postat av: elin

määh :( vi missa inga bussar idag iaf.. :o

jag älskar dig min bästa, ingenting kan komma imellan oss aldrig nånsing! E <3 E föralltid syster!

2009-08-08 @ 00:10:44
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0