Im so sorry...

Haha hej bloggen förlååååt jag har verkligen inte tid och ork att blogga nu när skolan är igång,går till fyra tre dagar veckan då träffar man kompisar en stund men sen är man så trött så jag åker bara hem och typ sover, och nr jag går till två tillbringar jag kvällarna med mina vänner. men nu är jag hos Jennifer så nu har jag id att skriva lite , Idag har inte hänt så mycket skolan va jätte jobbig..menmen, efter skolan mötte jag min älskling, vi gjorde inte så mycket och nu siter vi hos henne. vi ska snart till stan sen gårn kanske (?) i morgon ska jag va med henne som vanligt tror jag :)
Och på lördag fller jag årrrrrrr!!!  men vi hörs ehm.... a nån dag haha..
Kyyyysss / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0