skitsnack?!

Vafan snackar ni för skit?
jag är så trött på sånt. Okej det är klart jag också snackat skit men typ 2 år sen! det är bara för mycket. vafan kom igen ni är snart 16 ni vet att man inte snackar skit! och specielt inom ''tjejerna''!  för mig är tjejerna det viktigaste jag har! men för en del av er är vi några som ni kan leka med. men mig ska ni fuck heller få leka med! antingen eller liksom!
tycker bara det är så himla töntigt med skitsnack och om det är något du tycker om mig, varför säga det till nån annan? det lönar sig inte? säg det till mig. snälla? Och det är så jävla töntigt att sprida rykten om sina ex! ta åt er lite.. snälla gör de, för vi börjar tröttna nu!

Pang bom soppatorsk/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0