Skönt att skriva av sig ibland..

''Jag tog med henne iförtroende men idag har jag förlorat båda två. och det är skönt utan er. jag känner inte er! jag hatar er och mina ord tar jag tillbaka. jag kommer aldrig mer säga dom till er. jag hatar er, jag vill inte ha dom sagda till er. att både du och han kunde göra så trodde jag inte. de va äkta kärlek vid första ögonkstet. jag hoppas de blir du och jag nån gång. jag glömmer aldrig när vi gick hand i hand. den första kyssen glömmer jag aldrig. de va den som fick mig att förstå att ja. han är min!jag vill att du ska vara min igen, vill att du kollar mig i ögonen som då och säger '' du är den bästa för mig'' precis som du sa då,kommer du ihåg? Nej det gör du inte för du är så känslokall, hjärtlös och dum så du vet inte. och du som sa '' utan dig faller allting isär'' in your fucking dream att jag tar tillbaka dig. jag klarar mig utan dig. och bry dig inte om vilken kille jag är med snälla? lämna mitt liv bara. vi har sett varandra i ögonen många gånger men aldrig mer.. jag säger de för en sista gång. aldrig mer.'' 


Kommentarer
Postat av: andrea

ojoj, något nytt.

jag viste nt att du hade blogg :)

följ min, puss!

2009-07-26 @ 00:27:58
URL: http://andreanystrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0