världens bästa kompis!

Louise bästavän ekenberg petersson
Jag vet inte hur länge men i kanske 5-6 år har vi kallat varandra bästavänner,systrar, och allt vad vi säger!
vi har ju haft våra jobbiga stunder men ingenting får mig att lämna dig. du är hela min värld lollo. det finns saker bara du vet som jag inte sagt till någon annan. du är min syster ända in i döden! jag vet att du kanske är sur på mig men jag vill bara berätta för dig hur mycket du betyder för mig!  och jag vill säga förlåt för alla stunder jag svikit dig, för du ställer upp i alla lägen du är en trogen vän. och det absolut finaste jag har! jag finns för dig när som helst! Världens bästa syster! 
Ingen annan bara Louise är min bästavän. finns ingen som henne! såååå fuck offffff!


                                                  jag saknar dig så otroligt mycket bästavän. lämna mig aldrig.       
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0