21:50

Hej baby! Nu ska jag bara slänga in ett inlägg sen ska jag sova,det är ju skola i morgon och jag är trött efter att har dansat hela helgen. hoppas ni har haft en bra helg, i morgon ska jag träffa lollo gå på stan ett tag sen vet jag inte. menmen vi hittar alltid på något! idag vaknade vi typ vid ett halv två vi gick upp åt lite sen fixade jag mig mötte bella , har saknat dig stumpan! sen kom lollo senare vi drog till Robin jag och Kim hade vattenkrig haha, sen åkte jag heeem, då fick jag pizza. Gud va gott det var! jag hör kanske av mig i morgon!
 gäääsp/e

vintern 08


Kommentarer
Postat av: Andrea

SÅ JÄVLA SNYGG

2010-08-16 @ 11:40:53
URL: http://anystrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0