måste bara...

måste bara säga att jag älskar dig mamma! ingenting skulle kunna få mig att lämna dig. förlåt för allt jag någonsin gjort dig, det skaver när jag tänker på det och jag vet inte hur jag kunde. jag som ville visa dig den duktiga emelie genom livet förlåt.. men nu har jag skärpt mig, jag hatar när vi bråkar men jag älskar att se dig le skratta och va glá. ingen skulle någonsin kunna ersätta dig, du är en sån otroligt stark människa mamma. jag är inget utan dig! lämna mig aldrig. Madeleine ''världens bästa mamma'' fransson
haha åh.. hinner inte hitta annan bild, käften och njut;)



Kommentarer
Postat av: louise

ni är så lika, så söta :)

2009-10-22 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0