snorunge..

det är klart man bråkar med sina vänner, men hur många chanser som helst kan man inte ge och jag har gett dig tillräckligt.det spelar inte roll vad som händer jag kan inte låta dig göra vad du vill mot mig. jag är ingen tjej som sväljer skit fårn andra om jag inte förtjänar det. jag har precis tagit mig upp ur allt det jag sjönk så lågt med, du fick mig verkligen till botten men varenda gång jag kom och tänka på det så tänkte jag efter lite och kanske till och med smålog eftersom jag kom på att du har ju sjunkigt längre än mig som gjort så, men det har varit svårt ändå. och säger tack till vänner och familj som stått vid min sida, och säger tack till dig som äntligen lämnat min sida, du är inget äkta. jag klarar mig bra utan dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt och skriva ut namnet eller ?

som att jag inte fattar att det är om mig, du? en sak.. jag har lämnat din sida för länge sen, jävligt skönt faktiskt :)

2009-10-02 @ 08:49:52
Postat av: j

sluta tro att du är någonting.

du är den enda snorungen av alla.

sitt inte och snacka skit om min kompisar!

2009-10-03 @ 13:29:39
URL: http://batmans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0