back on the track

Hello bloggen, har inte skrivit på länge hae ju aldrig tid jag gör ju lixom läxorna.....nej men ska faktist börja.
men kan berätta lite om igår, vi hade tjejkkväll hos bella, hur mysigt som helst, med drinkar , mat hög musik och världens underbaraste tjejor! senare drog vi ner mot stan och där va de massa folk, en del va mer dragna än andra.. menmen vi hade de jättetrevligt iallafall! tack för kvällen tjejer! Nu ska jag snart åka ut till min älskade lilla Louise, hennes pappa fyller år så vi ska fika sen ska vi nog till stan och ikväll vet jag inte vad som händer, men vi får ta den som den kommer, nu måste jag åka men jag kanske skriver senare under dagen!

Kyyysss/ e


PS. Jag älskar dig mamma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0