...

Det finns en person på jorden som jag aldrig skulle klara av att förlora en tjej som alltid får mig att le, en tjej som jag skulle göra allt för , jag skulle dö för henne , jag skulle gå genom eld och vatten för henne, skulle verkligen göra allt. Hon är min bästavän , min livglädje, mitt syre, mitt allt , mitt hjärta , min favorit , min stolthet, min föralltid , min livsvän, min egna syster. det finns ingen bättre än du och jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt genom domhär 6 åren. jag kommer aldrig kunna tacka dig. jag hoppas jag har funnits där för dig tillräckligt mycket. jag vill aldrig tappa taget om dig, aldrig låta våran vänskap försvinna, aldrig aldrig aldrig! det är den jag lever för. den betyder mest. och även om vi har våra fighter så vet du... att det kommer alltid vara vi mot världen, för jag skulle aldrig kunna kalla någon annan än dig för bästavän! kom till mig om du mår dåligt jag har en axel för dig hjärtat. och låt oss ingen komma emellan oss...Louise ekeneberg











Kommentarer
Postat av: louise

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN

2009-09-23 @ 14:17:12
Postat av: louise

fan vad tjocka vi ser ut på bilden :p vad har du gjort med den? eller är vi sådär feta? :')

2009-09-23 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0