Psssst..

nemen tjenare! allt bra eller?  Igår var en rolig kväll haha.. vi var typ  skateparken med alla, sen drog vi till grusåsen och träffade eddie igen sen drog vi till ngn lokal jag vet inte vad Julia fick för sig , jag satt och pratade med Eddie en stund sen drog jag in dit. det va typ bara några gamla kompisar där som man inte träffat på länge så det va mys. sen skulle vi ta bussen men sjääälvklart gick inte den, så vi väntade på nästa vid freja gatan men såklart har nästa buss fastnat på bron, men jag sa att om vi börjar gå kommer bussen så vi satt kvar. men så tänkte vi att äsch vi går.. jag vänder mig om och vad kommer rullandes på 6 hjul , röd och lång.. BUSSEN skriker jag och vi fick springa haha.. vi va typ döda när vi hoppade på bussen, sen kom vi hem iaf emma somnade typ direkt jag och julia fiuxade lite. sen så vaknade emma när chipsen och det kom haha. och i morse vaknade vi av att det va så sjuuukt varmt i Julias rum så jag öppnade fönstret sen låg vi och degade ett tag, sen fick emma för sig att åka till stan och träffa Maria men jag och Julia låg kvartyp jätte trötta i sängen i kanske 3 timmar till , vi låg och pratade om allt sakata men säkert började vi städa och fixa oss, sen drog vi till parken och träffade alla. sen åkte Julia hem och jag åkte med till Saara så nu sitter jag här med min lilla sötsak! ska snart ta en godisbit sen vet jag inte ska väl börja röra mig hemmåt lång dag i skolan i morgon och måste ju fixa hemma! men jag hör av mig ... när jag har tid! nu dör mina fingrar snart hehe
Kyyyysss/e

lite bilder från parken!






Kommentarer
Postat av: j

som jag har tagit!

2009-09-09 @ 14:43:14
URL: http://batmans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

så det är så här man ser ut om man är en liten äcklig tjuvaktig fjortis hora...... var bara tvungen att kolla vem det var som terrade syrrorna..................................................................................... äckelbarn....... kommer sluta hos soc som alla andra idioter!!!!!!

2009-09-14 @ 14:11:58
Postat av: Anonym

hahahhaha kolla inas face på bild nummer fyra, en riktig snygging där minsann! ;) MONGO

2009-09-23 @ 14:22:50
Postat av: ina

visst e jag snygg?

fast du ska juh inte säga någonting för det ser juh ut som man har kastat in tänderna på dig.

2009-09-25 @ 16:08:40
Postat av: Anonym

gör jag? de tycker jag själv inte att jag gör. vet du ens vem jag är? =)

2009-10-01 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0